laatste dag met Tin - Reisverslag uit Zagreb - Centar, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu laatste dag met Tin - Reisverslag uit Zagreb - Centar, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

laatste dag met Tin

Door: mook

29 Juni 2013 | Kroatië, Zagreb - Centar

Nationale feestdag van Kroatie. Denk je dat je met je Kroatie outfit niet opvalt, nee hoor niemand draagt nationale kleuren. Dus iedereen kijkt naar mij. Eerst wat boodschappen gedaan om vervolgens de stad te verkennen op deze heugdelijke dag. Ook alvast het treinkaartje gekocht naar Split.
Laatse afspraak met Tin Kroatische Frikandellen proberen van de bbq. Was lekker en goedkoop natuurlijk. Na heeeleleeveel vlees en lekkere ingeslagen biertjes was het tijd voor een gameavond. Al zijn vrienden had een computer meegenomen om online games tegen elkaar te spelen. Helaas hadden we 1 pc te weinig. Tijdens het bereiden van de bbq kon ik nog fanatiek meespelen. Bakte er echter vrij weinig van. Om 10 uur vond ik het mooi geweest. Ging op tijd slapen voor een vroege treinreis naar de kust.