laatste dag met Tin - Reisverslag uit Zagreb - Centar, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu laatste dag met Tin - Reisverslag uit Zagreb - Centar, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

laatste dag met Tin

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

29 Juni 2013 | Kroatië, Zagreb - Centar

Nationale feestdag van Kroatie. Denk je dat je met je Kroatie outfit niet opvalt, nee hoor niemand draagt nationale kleuren. Dus iedereen kijkt naar mij. Eerst wat boodschappen gedaan om vervolgens de stad te verkennen op deze heugdelijke dag. Ook alvast het treinkaartje gekocht naar Split.
Laatse afspraak met Tin Kroatische Frikandellen proberen van de bbq. Was lekker en goedkoop natuurlijk. Na heeeleleeveel vlees en lekkere ingeslagen biertjes was het tijd voor een gameavond. Al zijn vrienden had een computer meegenomen om online games tegen elkaar te spelen. Helaas hadden we 1 pc te weinig. Tijdens het bereiden van de bbq kon ik nog fanatiek meespelen. Bakte er echter vrij weinig van. Om 10 uur vond ik het mooi geweest. Ging op tijd slapen voor een vroege treinreis naar de kust.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zagreb - Centar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 10061

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: