split - Reisverslag uit Split, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu split - Reisverslag uit Split, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

split

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

29 Juni 2013 | Kroatië, Split

Na een korte nacht had ik het huis afgesloten. Het was tijd voor een nieuwe locatie. De treinreis naar Split liep vrij soepel. Heel weinig mensen in de trein.
Ik had niet verwacht dat de omgeveing rondom Split zo heuvelachtig en groen was. Erg Mooi! Eenmaal in de stad aangekomen was het toerisme extreem hoog. Ook veel mensen die willen laten zien dat ze geld hebben.
Daar hou ik niet zo van. Hoorde ook voor het eerst mensen nederlands spreken. Hostel was niet heel erg duur. En yess! Eindelijk airco. Dus goed kunnen slapen is een zekerheid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Split

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 10065

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: