splitvice - Reisverslag uit Split, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu splitvice - Reisverslag uit Split, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

splitvice

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

30 Juni 2013 | Kroatië, Split

Eerste volle dag in Split. Maar eerst ff switchen van Hostel. Sowieso waren er in beide hostels veel Britten en Australiers. De Britten hebben tegenwoordig hele goedkope retourtickets. Het ontbijt is trouwens in hetzelfde barretje als het bier drinken. Na wat boodschappen(duur met belasting) eindelijk de stad in. De binnestad is echt super mooi met Romeinse gebouwen. Aan de buitenkant is geen toerist te vinden.Door mijn Kroatische outfit wilde Italianen op de foto met me en was er veel bekijks.Daarna kon ik rustig in het park wandelen en het voetbalstadion bekijken. Dat stadion is best mooi, maar wel heel vies aan de buitenkant. Zoals eigenlijk alle stadions wel denk ik.
Voor dat we aan het bier gaan nog ff snel een boot en busticket boeken voor morgen. Boot naar een kroatisch eilandje Hvar. Eindelijk een lekker biertje in hetzelfde barretje dus plus een grotis shot. Was happy Hour en dus goedkoop, maar vanwege alle toeristen die langskomen is de normale prijs wel hoog. Heb daar vrij lang gepraat met een lokale kerel.Na 1 liter bier was het tijd om vroeg te gaan slapen voor de boottocht van morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Split

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 10067

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: