ijstoppen - Reisverslag uit Žabljak, Montenegro van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu ijstoppen - Reisverslag uit Žabljak, Montenegro van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

ijstoppen

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

08 Juli 2013 | Montenegro, Žabljak

Na een korte nacht was het tijd om het park in te lopen. Aangezien ik vroeg vertrok kwam ik onderweg heel weinig mensen tegen. Na een stevige klim, met hindernissen van vele muggen en boomstronken kwm ik aan bij ijsresten.
Het uitzicht was fantastisch. Dat was wel heel lekker bijkomen. De route ging wel verder, maar was bedekt met sneeuw. Dat was voor mij het moment om te keren(vanwege tijdschema). Dus dan maar weer terug naar Podgorica. Daar nog weat laatste dingetjes bekeken.Gelukkig kon ik mijn tas droppen in het Hostel van een paar dagen geleden. Ik heb wat bier gehaald voor ze en samen opgedronken om vervolgens richting nachtbus te gaan naar Kosovo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Žabljak

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 10069

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: