Shanti.nl - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu Shanti.nl - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

Shanti.nl

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

10 Juli 2013 | Macedonië, Skopje

Na een super lange nachtrust was het tijd om een goed ontbijt te scoren. Na het ontbijt op weg naar de bus richting Skopje. Helaas was het wederom slecht weer in Macedonie. Er waren nog 3 andere die dezelfde bus pakken, dus een goedkope taxirit. Ik had al een kaartje overkocht van Griekse gast.
De reis verliep soepel. De snelweg met Tolwegen zorgde voor veel tijdwinst. Het Shanti hostel in Skopje was vlakbij het busstation. Ze hebben 2 locaties. Locatie 1 zat ik en 2 waren alleen maar Hollanders. Nadat het weer was opgeklaard ging ik een hapje eten en de noordkant van de stad bekijken. Helaas was het kasteel dicht voor toeristen. Ik kwam door de onduidelijke straten zelfs in een Favela terecht. Dit was duidelijk de armste plek waar ik tot toe was geweest. Wederom kwam ik de taxicollegas tegen in de stad. Na een lekker biertje gehaald voor de late avond zag ik snel een flits van het supermoderne voetbalstadion van Macedonie. Morgen nog een dag hier en terug naar Servie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Macedonië, Skopje

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 10049

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: