rotweer - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu rotweer - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

rotweer

Door: mook

10 Juli 2013 | Macedonië, Skopje

Na een top nachtrust nog een ontbijtje meepakken. En de stad in. Het oude centrum is zeker in van de mooiste die ik heb gezien. Alles staat ook allemaal bij elkaar in de buurt. Daarna wat boodschapjes gedaan voor de nachttrein.
Na een kort bezoek aan het hostel ging ik nog wat winkeltjes bekijken. Op weg naar een grote sportzaak was het weer zover. Wederom een extreme storm/onweersbui. Na het schuilen kwam ik aan bij de zaak. Echter was dit geen succes, want de stroom was uitgevallen. Ik kon niet zien wat ik ging aanschaffen. Daarna volgde er nog een regenbreak. Niet heel erg lekker weer geweest in Macedonie. Hopen dat Servie beter is. Nu wat bier wegdrinken en een hapje eten voor ik naar Belgrado vertrek per nachttrein.