rotweer - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu rotweer - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

rotweer

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

10 Juli 2013 | Macedonië, Skopje

Na een top nachtrust nog een ontbijtje meepakken. En de stad in. Het oude centrum is zeker in van de mooiste die ik heb gezien. Alles staat ook allemaal bij elkaar in de buurt. Daarna wat boodschapjes gedaan voor de nachttrein.
Na een kort bezoek aan het hostel ging ik nog wat winkeltjes bekijken. Op weg naar een grote sportzaak was het weer zover. Wederom een extreme storm/onweersbui. Na het schuilen kwam ik aan bij de zaak. Echter was dit geen succes, want de stroom was uitgevallen. Ik kon niet zien wat ik ging aanschaffen. Daarna volgde er nog een regenbreak. Niet heel erg lekker weer geweest in Macedonie. Hopen dat Servie beter is. Nu wat bier wegdrinken en een hapje eten voor ik naar Belgrado vertrek per nachttrein.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Macedonië, Skopje

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 10058

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: