hydrate and enjoy the view - Reisverslag uit Belgrado, Servië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu hydrate and enjoy the view - Reisverslag uit Belgrado, Servië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

hydrate and enjoy the view

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

13 Juli 2013 | Servië, Belgrado

De laatste halte vandaag Belgrado. Na een heerlijk nachtrust rustig opgestaan en de stad in. De Allereerste dag had ik al een deel gezien.
Het nieuwe gedeelte gezien, waar vooral veel nieuwbouw staat in de vorm van winkelcentra. En een verschrikkelijk lelijk paleis. De brug over de Donau richting het Ford. Hier zijn veel toeristen al is het niet heel bijzonder en staat het vol met tanks. De binnestad is wel mooi om te zien. Veel oude gebouwen.
Na een lekkere maaltijd was het tijd om eindelijk te gaan stappen in Belgrado.
Voor aanvang ontmoette ik een aardige Finse Gozer, maar die was wel heel vaag bleek later met dansen. Er waren veel gasten die meegingen stappen.
We begonnen in een club op een boot(voor mij ook het einde). De prijs was erg goedkoop. 2 euro voor een halve liter. Ik heb heel kort met een kickboxgozer aan de babbel. Na een lekker dansavond was het tijd om te gaan tukken.Was inmiddels al half 5.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Servië, Belgrado

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 10046

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: