22 juni - Reisverslag uit Zagreb - Centar, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu 22 juni - Reisverslag uit Zagreb - Centar, Kroatië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

22 juni

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2013 | Kroatië, Zagreb - Centar

Na een lange nacht , werd ik opeens wakker omdat de buurvrouw de plantjes water kwam geven. Ik schrok me rot en sprak alleen maar kroatisch.HAHA. Vandaag had Tin andere verplichtingen, dus ging ik de stad verkennen. Wel eerst wat boodschappen gedaan. Hele stad gezien. Van Kathedraal tot aan het Voetbalstadion van Dinamo. Wel op illegale wijze met een niet werkend roltrap omhoog geklommen. Wat fotos gemaakt en snel gevlucht. Daarna bijgekomen in het park en weer terug richting het appartement. Het is trouwens erg makkelijk om hier gratis met de tram te reizen. Je stapt in en uit , zondar dat er iemand in de buurt is die controleert. De toeristen vind je trouwens alleen maar bij de kathedraal.Bij thuiskomst gelijk in Bad. Lekkah. Wilde op tijd gaan slapen, maar er was opeens een wesp en een kever in mijn kamer. Dus ff vermoorden. Ik kon eindelijk lekker koel slapen. Was vandaag maar 28 graden na een lange tijd boven de 35 graden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zagreb - Centar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 10142

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: