West-Turkije - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu West-Turkije - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

West-Turkije

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

01 Juli 2013 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

Na een heerlijk nacht. Veel uurtjes kunnen pakken. Kon gelukkig mijn zware tas droppen in het hostel ondanks dat ik al uitgechekt was. Zo kon ik 6 uurtjes spenderen om Mostar goed te bekijken. Er zijn heelveel gebouwen met kogelgaten in de stad. De stad is echt heel klein. Alleen in het oude centrum van UNESCO is heelveel te zien met kleine winkeltjes en veel mooi gebouwen rondom de populaire brug. Het is hier dringen geblazen. Heb ook tussendoor nog een oud voetbalstadion bekeken. Begin van de avond pakte ik de trein. Ik kwam in een coupe terecht met 2 zwitsers. We hebben wat gekaart en genoten van het prachtige uitzicht. Deze treinroute schijnt namelijk een van de mooiste van Europa te zijn. De reis ging heel soepel en begreep ook wel waarom met dit landschap de reis zo lang duurde. De tram naar het hostel reed vandaag niet dus moesten we een bus pakken. Gelukkig spreaken de locals Duits. Alleen moesten we zelf bij de goede halte uitstappen, maar er stonden geen namen bij de bushaltes. Dus gegokt en verloren. Na een hele lange tijd zoeken had ik eindelijk het hostel gevonden en ging gelijk naar bed. Schoenen moesten wel buiten de kamer blijven ivm schoonhouden hostel. Morgen dagje Sarajevo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Mostar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 10135

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: