Bergleven - Reisverslag uit Žabljak, Montenegro van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu Bergleven - Reisverslag uit Žabljak, Montenegro van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

Bergleven

Door: mook

07 Juli 2013 | Montenegro, Žabljak

Wederom op weg met een bellende chaffeur met de bus. Durmitor park ligt aan de rand van Zabljak. Daar eerst naar onfobalie gegaan voor info over verblijfadres. IK werd opgehaald met de auto door de verhuurder. Ik kreeg een prive kamer toegewezen voor maar een tientje. Ik was overigens de enige gast en kon dus ook veel gratis koffie drinken, maar geen internet. Wederom terug naar infobalie nu voor een fiets. Fiets was wel erg goed, maar duur en zonder helm. Tijdens de Fietstocht naar de skilift en restaurant was het uitzicht geniaal. Wel lekker lek gerpikt door de muggen. Er waren weinig toeristen, maar wel autos op de smalle wegen. Iedreen die je tegen komt groet je en zelfs de eekhoorns doen dat. Bij terugkomst in dorp was het keihard gaan regenen en een mooi moment om boodschappen te doen.
Bij terugkomst bij huis nog kort onder de douche. In Montenegro hebben ze trouwens allemaal een halve badkuip in de douchecabine. Morgen dan echt het park in dus vroeg op.