Kispest! - Reisverslag uit Nikšić, Montenegro van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu Kispest! - Reisverslag uit Nikšić, Montenegro van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

Kispest!

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2013 | Montenegro, Nikšić

Voordat ik naar de voetbalwedstrijd ging had ik nog een paar uurtjes om de hoofdstad te bekijken. Afgezien van een paar mooie gebouwen is de stad niet bijzonder. De wedstrijd was in Niksic. Dus busje pakken. Het is in de balkan trouwens heel normaal om tijdens de rit willekeurig in-en uit te stappen. Eerst de weg vragen bij de lokale intersport. Eenmaal aangekomen bij het stadion van Celik Niksic heb ik een kaartje gekocht voor 1 euro, maar achteraf bleek het een ticket te zijn voor het uitvak. Gelukkig waren de Hongaren erg vriendelijk en de betere ploeg. De uitslag was 1-4 en had meer kunnen zijn. Ik heb veel delen meegesprongen met de fans. De fans van Niksic wilde na afloop wel vechten. Echter kon de politie goed ingrijpen. Er was alleen een spelbreker aanwezig. Namelijk een cameraman jatte tijdens de bestorming van de Niksic fans een Hongaars spandoek. Die kwam snel terug nadat de politie hem arresteerde. Tijdens de reis terug was het heel slecht weer en kwam ik erachter dat nog een splinter in me vinger had en een muggensteek. Bij terugkomst was er een moeder met dochter uit Australie. Erg raar voor een hostel. Over het hostel gesproken. Ik ging uit met een groepje staffers en een nederlandse dame van 35 die erg van dansen hield. De kroeg was in de open lucht en ze maken de rekening door middel van alle rondjes in een bekertje. Er waren trouwens eindelijk wat blondines tijdens het uitgaan. Niet te laat gemaakt na wat beweging.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Nikšić

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 10135

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: