belgradopart1 - Reisverslag uit Belgrado, Servië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu belgradopart1 - Reisverslag uit Belgrado, Servië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

belgradopart1

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2013 | Servië, Belgrado

Na een benauwde nacht en weinig slaap was het tijd om de stad te verkennen. Het duurde ff voordat ik weg was, want ik moest van Hostel veranderen ivm drukte in 1e hostel. Eenmaal onderweg kon ik continu de handoek pakken om het zweet weg te vegen. De stad is niet heel bijzonder, op een paar gebouwen na. De voetbalclubs Partizan en Rode Ster staan op 200 meter uit elkaar. Gek als ze elkaar bij wijze van kunnen vermoorden. De kathedraal is zeker de moeite waar, al was het jammer dat er werkzaamheden waren. Na een kort voetenbadje bij de fontijn heb ik mijn volgende bestemming : Ljubijana. Na een hapje eten voor 10 euro en een liter bier incl. ben ik gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Servië, Belgrado

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 10135

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: