traintrip - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu traintrip - Reisverslag uit Ljubljana, Slovenië van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

traintrip

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2013 | Slovenië, Ljubljana

Vandaag stond de treinreis van Belgrado-Ljubjana op het programma.
De trein was extreem benauwd. Ja en daar zit je dan 11 uur in. In Servie rijd de trein heel heel langzaam. De grenscontroles gingen vrij soepel. Eenmaal aangekomen in Zagreb moesten we uit de trein die niet verder ging. Gelukkig waren er aardige portugezen waar ik mee kon babbelen en de stad in ging. Het laatste stukje in de vervangende trein was verfrissend. Eenmaal in Ljubjana was ik met hun meegegaan naar hun hostel en er was plek. Wel duur 25 euro per nacht. Maar alles is geregeld en op het terras was ik dit al snel vergeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ljubljana

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 10136

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: