plaatjes schieten - Reisverslag uit Kotor, Montenegro van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu plaatjes schieten - Reisverslag uit Kotor, Montenegro van Yugoslavia2013Mook - WaarBenJij.nu

plaatjes schieten

Door: mook

Blijf op de hoogte en volg

04 Juli 2013 | Montenegro, Kotor

Na rustig opstaan eerst in een ander hostel inchecken. Daarna de bus pakken richting de kust. De bushalte van Tivat ligt in the middle of knowhere.
Geen idee welke kant op. Eenmaal op weg een infopunt binnengelopen.
Hier kreeg ik een kaart van de omgeving. In eerste instantie route gepland via de kustlijn om de berg heen. Maar ja als er ook een hiking route eroverheen is dan ga je daarvoor. Helaas geen fiets, maar goed toch een tochtje. Geen enkele tourist die je tegenkomt, wel loop je af en toe gewoon op de weg. Vandaar dat er op een gegeven moment een domme mongool half over me tenen heen reed. Er kwam geen einde aan de berg oplopen. Na veel drinkpauzes kwam de top in zicht. Af en toe kom je sprinkhanen of koeien of honden tegen. Dit weerhield mij er niet van om bovenaan te komen.
De weg richting Kotor was onduidelijk, maar er lag wel een duidelijke autoweg naar beneden. Eenmaal aangekomen in Kotor waren er opeens veel toeristen aanwezig. Kotor is opzich niet heel bijzonder. De ligging is prachtig. Er zijn uiteraard ook wat mooie gebouwen en zelfs een muur op de berg. Na een biertje pakte ik de bus weer terug naar Podgorica.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Kotor

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2013

13/14 juli

13 Juli 2013

hydrate and enjoy the view

12 Juli 2013

Exit Trip in 3 days

10 Juli 2013

rotweer

10 Juli 2013

Shanti.nl

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 10129

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: